Prestige Detail

PRESTIGE DETAIL!

Vi prøver og levere det du som kunde ønsker for at du skal bli mest mulig fornøyd og bilen finest mulig. For å oppnå dette jobber vi etter en fast prosedyre før vi starter arbeidet med bilen din.
Normalt kontakter kunder oss via mail eller tlf, og vi får ofte spørsmålet som «jeg har en (merke) bil» og jeg vil ha den polert/lakkforseglet, hva koster det? Dette er et naturlig og forståelig spørsmål men, er det en liten bil? er det en mellomstor bil eller en veldig stor bil? Er bilen din helt ny direkte fra forhandleren? eller er den en nyere brukt-bil, kanskje en gammel bil? Selv nye biler kommer av og til med defekter, selv om man ikke skulle tro det.
Når det gjelder bruktbiler så er det kanskje en bil som har vært gjennom vaskehallen flere ganger eller kanskje den er «feil-vasket» fra den var ny? Og hvor mange km har den kjørt? Hvilken farge og type lakk (metallic/ikke metallic) har bilen? Hvor lenge tenker du og beholde bilen? …osv.
Alle disse spørsmålene påvirker behandlingen vi må utføre for og oppnå resultatet vi ønsker.
På grunn av disse spørsmålene har vi ingen «standardpakker», vi inviterer alle kunder til å komme innom med bilen for en vurdering. Når du som kunde kommer innom med bilen kan vi vurdere bilen med ulike typer lys og vise deg hva vi ser der og da. På denne måten kan vi skreddersy et uforpliktende tilbud med alle alternativene vi har for din bil. Kort sagt, alt er skreddersydd og har ingen faste priser før vi blir enige om hvilken behandling din bil trenger for og oppnå ditt ønske.

Fremgangsmåte:

-Ta kontakt på epost eller pr telefon med dine ønsker og spørsmål.
-Kun «forhandlernye» biler kan få et direkte tilbud via e-post uten pre-inspeksjon.
-Vi inviterer deg til oss for en vurdering av bilen.
-Under vurderingen går vi rundt bilen sammen og diskuterer det vi ser/alternativene for din bil.
-Du vil motta et spesifisert tilbud på e-post for behandlingen av din bil om ønskelig.
-Du vil nå kunne stille spørsmål hvis ting er uklart eller om det er noe mer du lurer på.
-Eventuelle justeringer gjøres i tilbudet og vi sender ett oppdatert tilbud.
-Om du aksepterer tilbudet finner vi en tid som passer for begge parter med tanke på levering og behandlingstiden
av bilen da det normalt tar noen dager, alt etter som hvor omfattende behandlingen er.
-Hvis alt stemmer, vil vi be om et depositum på kr 2500,- ink mva, dette må vi dessverre gjøre for og forhindre
manglende oppmøte(unntak gjelder og avgjøres i hvert enkelt tilfelle). Depositumet trekkes naturligvis fra totalen
når bilen er ferdig.
-Vi setter opp timen og nå er det bare å vente på dagen vi kan begynne å behandle bilen din.
-Når du kommer med bilen på leveringsdagen går vi sammen rundt bilen igjen for å se om det er noen ytterligere
detaljer vi bør ta hensyn til, eller om det har oppstått noen skader vi må vite om.(Alle skader blir fotografert)
-Hvis du kommer med en skitten bil og det ikke er mulig å foreta en skikkelig kontroll, fyller vi ut dette på
arbeidsorderen.
-Skulle vi av en eller annen grunn ha oversett noe som er av betydning for behandlingen eller verdi vil vi kontakte
deg umiddelbart for å rapportere dette og diskutere tiltak/løsning.
-Skulle behandlingen ta lengere tid enn antatt gir vi deg beskjed umiddelbart, ellers vil vi kontakte deg så fort
vi er ferdig med bilen.
-Dersom det ikke legges til ytterligere tjenester etter at arbeidet har startet, er prisen på tilbudet alltid
prisen du betaler.
-Hos oss kan du betale med kontanter, bankkort, vipps eller med faktura. Ønsker du og betale med faktura vil vi
sende deg denne dagen før så den er betalt før bilen hentes. (kreditt gis normalt sett ikke, må i alle tilfeller
avtales på forhånd)
-Bilen er klar…du kan nå komme og hente din ny-behandlede bil!

Pris fra kr 8000,- ink mva.